👋 Стартовала третья неделя марафона, посвящённая мотивации и отношениям в команде! Со Skyeng и IVI обсудим, как дружить с коллегами на удалёнке и находить в себе силы на работу и общение. Регистрируйтесь на страничке марафона и присоединяйтесь!
risenowrisenow

Semen Ahafontsev

Graphics programmer · Разработка ПО
От 3000 $ · Открыт к предложениям
Опыт работы: 5 лет
Регистрация: 29.07.2013
Последний визит: 2 недели назад
Войдите, чтобы посмотреть контакты пользователя

Опыт работы

  • Ubisoft Kiev is a production studio of Ubisoft created in 2008. We work on different projects along with our colleagues in Ubisoft studios worldwide. We are currently 75 developers and we're always interested in motivated, dynamic people who will be a great asset for our team. Contact us to know more details: hr_kiev@ubisoft.com
    Киев
    Render Engineer
    Март 2016 — Сентябрь 2017 (1 год и 7 месяцев)

    Far Cry 5
    -General rend
    ering engine improvements(PS4, XBOX)
    Steep

    -Worked on basics of PC rendering engine
    -Implemented number of PC features
    -Implemented major trees rendering optimization
    -Implemented MultiGPU support with great scaling (~183% on AMD Crossfire 2xGPU in case of significant GPU boundness)

  • Bee Productions
    Белфаст
    C++ Developer
    Июнь 2014 — Октябрь 2015 (1 год и 5 месяцев)
  • GBX group
    Бангкок
    C++ Programmer
    Июнь 2012 — Июнь 2014 (2 года и 1 месяц)
    C++ · C · Opengl · Glsl